Träningsbrist

Jag inleder mitt träningsbloggande med att vara sjuk. Lite paradoxalt kanske, men å andra sidan är det nu jag haft tid att pilla ihop bloggen. Just nu är alltså ingen träning alls aktuell (möjligen får magen sitt av allt hostande), men jag jobbar hårt på att bli frisk till helgen. Dels är det konferens med jobbet, men kanske ännu viktigare – Best of the best! Jag har bara varit på Allt för hälsan-mässan tidigare, men att vara med på konvent verkar sjukt kul! Dessutom väntar massa mer spännande träning veckorna efter, så det här är verkligen inte ok. Te med citron, honung, vitlök, ingefära, jäger, whisky och rom, eller vad är det som gäller för att bli frisk?

Det här inlägget postades i bloggen, sjukdom. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Träningsbrist

  1. Ping: Återblick 2009 « Egen svett luktar bäst

Kommentera

