Soffläge

Jag har haft svårt för att bestämma vad jag ville träna idag. Eftersom jag sprungit två dagar i rad nu funderade jag på att låta benen vila och köra lite styrketräning för överkroppen. Sen blev jag kvar lite senare än planerat på jobbet, och när jag väl kom hem insåg jag att jag faktiskt inte var peppad nog att gå och gymma själv, så det får bli en vilodag. Jag har ändå planerat att träna onsdag, torsdag, fredag och minst nåt pass i helgen, så det passar väl egentligen riktigt bra. Istället ska jag lägga mig tillrätta i soffan och läsa senaste numret av Fitness som landade i brevlådan igår. Skulle jag ändra mig och bli träningssugen senare så kan jag ju alltid köra nåt av expresspassen för hemmabruk som Jennie Widegren visar i en av artiklarna… :)

Det här inlägget postades i blandat, vila. Bokmärk permalänken.

Kommentera

