Det blir inte alltid som man tänkt sig…

Man skulle lätt kunna tro att jag har tränat idag. Att jag kört ett spinningpass eller sprungit en runda, eller kanske i alla fall yogat lite. Allt det hade varit helt rimligt, men inget av det är tyvärr sant. Jag har varit trött och stressad hela veckan, och det smittade av sig på helgen också. Igår gjorde jag förvisso mest trevliga saker, men det gick ändå i ett, och fanns lite tid för vila. Idag, när jag äntligen inte hade något planerat, sov jag sålunda halva dagen, och sen har jag pillat med lite saker hemma och tyckte att det kändes stressigt att tajma in ett pass på eftermiddagen. Dessutom har jag ätit dåligt, och då blir det svårt att synka med ett träningspass. Nåja… jag ska försöka få till nån middag och sen peppa inför nästa veckas träning, då jag förhoppningsvis kommer vara pigg och taggad efter en hel helgs vila!

Det här inlägget postades i blandat, vila. Bokmärk permalänken.

Kommentera

