SATS Kista

Eftersom jag jobbar som konsult varierar min arbetsplats oftast med mitt uppdrag. Nu verkar det inte bättre än att jag kommer sitta i Kista årets sista veckor och under våren. Som tur är finns det ett Sats där också, men i och med att jag får längre resor känns det som det kommer bli lurigare att hinna till pass på kvällen. Det blir till att skärpa sig på morgonen och se till att komma tidigt till jobbet, så jag kan gå i tid. Och lunchträna, förstås – löpning borde inte vara några problem, och jag har redan sett att det finns core-pass så jag kan fortsätta den vanan. Men man kan ju bara tänka sig hur det hade blivit om jag bytt till Balance… Nä, i mitt fall vinner faktiskt Sats på att de finns på så många ställen, det är ett argument som är svårt att tävla mot…

Det här inlägget postades i blandat, planering. Bokmärk permalänken.

Kommentera

