Långpass?

Som jag nämnt tidigare nån gång så hamnar mina löprundor alltid nånstans runt 5 km. I början var jag mest otroligt nöjd över att inse att jag faktiskt orkade springa, men nu börjar det till och med kännas lite kort… Eftersom jag har idéer om att nån gång inom en rimlig framtid orka springa en mil, så tänkte jag att det är dags att börja trappa upp till nån slags långpass. I helgen har M och jag ändå ett ärende ute i Nacka, så vi funderar på att dra förbi Hellasgården och springa en sväng. Det finns ju uppmärkta spår där, och jag är lite sugen på att ge mig på 8 km-rundan. Om vi bara får komma lite tidigare dit vi ska, och låna duschen innan resten av gästerna anländer, så vore det en väldigt smidig lösning på min långdistanslängtan…

Det här inlägget postades i löpning, planering, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

