Efter morgonyogan

Det här var min utsikt under yogan i morse – kontorets stora, lysande julgran. (Och ja, den såg ungefär så där mörk och otydlig ut, jag tog kortet medan det fortfarande var nedsläckt…) Skön men lite jobbig yoga, jag svettades som tusan mitt under passet, det bara rann om mig. Svårt att stå i hunden då, när händerna bara glider iväg på mattan. Nåväl, jag fick i alla fall besegra min stora ”problemövning” – skulderstående. I vanliga fall ligger jag mest och stirrar oförstående i taket när det är dags för den – jag har försökt komma upp, men det är som att det inte händer nåt och jag fattar verkligen inte hur man ska göra. Tydligen är det så att jag är lite för stel i ländryggen för att komma upp själv, men nu fick jag hjälp att lyfta och stötta första biten, och då gick det bättre. Lite ovan käsla att ligga uppochner med fötterna rakt upp, men ganska skönt samtidigt. Om jag får hjälp några gånger till kanske jag till slut kan klara det själv, och framförallt få lite bättre ordning på ryggen.

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i träning, yoga. Bokmärk permalänken.

Kommentera

