Lite julmys, lite träning, lite naket

Nä, det blev ingen träning idag heller. Julmyset har fångat mig i ett fast grepp, och jag har ägnat dagen åt julgodis och adventsfika istället. Fast nu börjar kroppen klaga lite – det hade varit perfekt att kunna springa en sväng, och i förmiddags var jag nästan på väg. Jag satt och läste om folk som springer ute året om och funderade på att testa, men bestämde mig till sist för att jag ändå inte var så sugen på att pulsa runt och halka i joggingskor.

För att det här inlägget ska ha nånting med träning att göra bjuder jag på en bild av hur jag såg ut när jag gick till gymmet i onsdags. Eftersom jag skulle springa inne ville jag helst inte ha långa tights, men jag överskattade uppenbarligen längden på mina trekvarts-tights lite. Eller så överskattade jag hur höga stövlarna var. Som tur är har jag väldigt nära till gymmet, och när jag gick hem igen hade jag lyckats dra ner tightsen så mycket att jag klarade mig ända hem utan glipa. Det var ändå ganska många minusgrader ute… Brr!

Det här inlägget postades i blandat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

