Soffpotatis

Nä hörrni, träningsinspirationen tryter för tillfället här i bloggen. Inte tränade jag idag inte, istället fastnade jag i soffan.Tröttare än tröttast, och lite tänker jag faktiskt också skylla på min nacke/axlar. Efter träningen i fredags måste jag spänt till mig där, eller om det bara är träningsvärk. Det är i alla fall fortfarande ömt och stelt, vilket leder till en lite migränliknande huvudvärk som suttit i de senaste dagarna. Bara en lätt huvudvärk visserligen, men i kombination med tröttheten gör det mig mer än lovligt seg. Eller ja, jag hoppas värken beror på stelheten i alla fall, för det betyder ju att den kommer gå över…

Nästa planerade träning är kettlebells imorgon. Det borde jag lyckas ta mig iväg på! Och så ska jag försöka hinna visa mina träningsrelaterade julklappar, för det blev flera stycken det…

Det här inlägget postades i blandat, vila. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Soffpotatis

  1. Ping: Powerwalk « Egen svett luktar bäst

Kommentera

