Fortsatt vila, men mindre ont

Det verkar som att halsontet bara var något tillfälligt ändå. Igår kväll var det nästan borta, för att sen vara tillbaka precis när jag vaknade, men under dagen har jag inte känt nånting alls. Hade tänkt köra ett ganska lugnt pass på gymmet, men sen hann jag inte dit innan de stängde, så det blev en vilodag till… Jag är så less på alla helg-öppettider, tur att det är över nu för ett tag!

Ska försöka dra med mig M ut på en powerwalk istället. Det tar visserligen emot när det är minus tjugo grader, men vi får väl gå fort så vi håller oss varma. Jag måste ju börja få upp pulsen för att nå veckomålen… fr o m imorgon blir det full fart igen!

Det här inlägget postades i blandat, sjukdom. Bokmärk permalänken.

Kommentera

