Rehab

Foten fortsätter att bli bättre och bättre, men nu har jag dessutom bokat tid hos en sjukgymnast. Jag vill ha tips om hur jag får tillbaka rörligheten, och hur jag stärker upp vristen så det inte händer igen. Det värsta som skulle kunna hända är ju att jag får en sån problemfot som jag vrickar hela tiden, och som inte går att använda till löpning eller annan träning. Dessutom hoppas jag förstås på positiva besked om när jag kan springa igen, men det kanske är att hoppas på för mycket…

Posted by Wordmobi

Det här inlägget postades i skada/rehab. Bokmärk permalänken.

Kommentera

