Tur i oturen

Jag anmälde mig aldrig till Nike Convention förut. Jag tyckte det var lite dyrt och började vela, och rätt vad det var var platserna slut. Nu hittade jag just att Veckorevyn lottar ut biljetter, och var på väg att tävla, när det slog mig att det nog är lika bra att jag inte fick nån plats. Jag hade säkert kunnat vara med på en del grejer med foten, men jag hade inte kunnat köra fullt ut. Och om jag hade betalt två tusen för det hade det nog varit lite surt att inte kunna vara med ordentligt…

Det här inlägget postades i konvent/event. Bokmärk permalänken.

Kommentera

