Skoblogg

Jag tog typ tusen bilder, men det blir inte bättre än så här. Jag kommer nog aldrig bli nån superbloggare…

Jag har hittat skorna! Det gör mig glad, och det försökte jag visa på bilden ovan, men det gick väl sådär. Jag försöker i alla fall fokusera på att jag är glad över skorna, istället för att vara grinig över att jag halkade idag och gjorde illa foten lite mer. Det går sådär, men det är väl bara att acceptera att den här bloggen för tillfället bjuder på mer gnäll än träningsinspiration.

Det här inlägget postades i träningskläder. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Skoblogg

  1. Daniel Jonsson skriver:

    den var ju viiiiiisst fin ju!

Kommentera

