Uppdatering

Jodå, jag lever – men, nej, jag tränar inte. Om man inte räknar mina dagliga rehab-övningar förstås, men det gör jag inte. Jag börjar få tillbaka peppen däremot, och det känns inte längre lika oändligt länge tills jag kan få träna och svettas ordentligt. Däremot är jag så vansinnigt trött hela tiden att jag aldrig orkar träna, och det blir förstås en ond cirkel. Men kommer man hem halv sju på kvällen är det i stort sett läggdags när man väl lagat och ätit middag. Och sen vaknar jag lika trött nästa dag och åker till jobbet, och så börjar det om…

Nä, jag har inget riktigt flow just nu, helt enkelt. Det får vara så, jag vet att det kommer tillbaka. Under tiden läser jag träningsbloggar och funderar över hur jag kan effektivisera min tid. Kanske skulle hyra in effektivitets-drottningen Marathon-Mia som coach, så hon kan styra upp mitt schema. Eller kan man köpa ett mindre sömnbehov på ICA?

Det här inlägget postades i blandat, vila. Bokmärk permalänken.

Kommentera

