Elva minuter

Det är vad som skiljer mig från målet för veckans träningsprogram. Jag har visserligen tränat 2h 57 minuter, när målet var 2h 55 min, men jag har inte legat helt rätt i pulszoner. I zon två har jag bara nått 88%, men jag hann verkligen inte cykla färdigt de sista elva minutrarna idag. Det känns lite surt att missa när det var så nära, men jag känner mig inte så desperat att jag ställer mig och hoppar på stället bara för att få ihop tiden nu, när jag helst bara vill gå och sova.

Skärmdump från http://www.polarpersonaltrainer.com

Det jag inte riktigt hajar, däremot, är varför kommentaren fortfarande är ”train a lot more”. Det känns väl lite orättvist när det är elva minuter och fyra ynka kcal vi pratar om? Har klockan glömt bort att den ändrat mina mål, eller är den bara förvirrad? Ska helt klart bli intressant att se vad den säger om en timme, när resultatet för veckan kommer…

Dagens träning var förresten mest styrketräning, vilket var riktigt kul. Hade siktat in mig på axlar, armar och bålstyrka, men jag hann inte riktigt med allt. Hade fortfarande biceps och det mesta av axlar kvar, när jag insåg att jag var tvungen att sätta mig på cykeln för att hinna få upp lite puls innan jag skulle iväg på söndagsmiddag. Kan ändå inte låta bli att önska att jag kommit på det elva minuter tidigare, vilket väl är ett bra tecken på att klockan verkligen peppar mig att se till att träningen blir av!

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i pulsträning, styrketräning, träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Elva minuter

  1. Ping: Första pokalen « Egen svett luktar bäst

Kommentera

