Lättlurad eller smart?

Ganska nyligen öppnade en Intersport-butik längs min vanliga väg från matbutiken och hem. Det var antagligen en bra deal för dem, men en lite sämre deal för mig – eller i alla fall för min plånbok. Det är väldigt väldigt lätt att slinka in där bara för att kolla läget, men hittills har jag varit duktig och bestämt mig för att jag faktiskt redan har tillräckligt med träningskläder, och så har jag gått därifrån utan att köpa något. Men efter senaste gången jag var där var det en träningstopp som inte riktigt ville försvinna ur huvudet. Den såg ju så bra ut, och var i en så snygg färg. Jag var tvungen att gå dit igen, men när jag höll i galgen blev jag tveksam igen och tänkte hänga tillbaka den. Skärpte till mig och bestämde mig för att prova ändå. Den kanske sitter jättedåligt, och då vet jag ju det, så kan jag glömma den sen… Jo, tjena. Den satt förstås som en smäck (fast, ja… på överkroppen alltså), och då var jag ju tvungen att köpa den. Inget dåligt köp i och för sig, eftersom jag gillade den så mycket, och träningskläder är ju definitivt nåt jag använder. Däremot var jag ju inte ute efter nåt nytt, men det är kanske när man bara snubblar över nåt man gillar som man gör de bästa köpen. Killen bakom kassan var dessutom en riktig säljare, och lurade på mig ett Intersport-kort, så nu kommer jag ju i princip tjäna pengar varje gång jag köper nåt där, right? Det kommer bli en dyr vår, det här…

Nike Demo Jersey. Perfekt passform, och i verkligheten är färgen ännu finare!

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i träningskläder. Bokmärk permalänken.

Kommentera

