Shape på Södra Station

Jag upptäckte just att jag tydligen aldrig klickade på publish på blogginlägget jag skrev igår. Läs som att det vore igår, typ…

Idag blev det ett premiärbesök på Sats Södra Station, för att för första gången i år köra Shape. Det var även det första riktiga gruppasset jag kört sen jag skadade mig, om man bortser från de halvtimmeslånga corepassen. Jag gillar Shape – jag tror på funktionell träning, och det brukar vara ganska kul och kreativa övningar. Just idag var det inte supertufft, men det beror ju mycket på hur väl man kan passet t ex. Dessutom fick jag ju ibland göra lättare varianter av övningarna, för att undvika hopp eller allt för djupa benböj, utfall och liknande. Jag kom i alla fall på alternativa övningar till allt, så det kändes bra. Kul att börja kunna träna mer och mer som jag brukar igen!

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i träning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Shape på Södra Station

  1. carro skriver:

    Hej. Du som tränar så mycket, är du smal eller rättare sagt är du vältränad? Mvh en tjej som nyss börjat träna.

    • annastei skriver:

      Oj… en sjukt svår fråga, tycker jag. Allt är relativt, och det korta svaret är väl ”ganska”. Det långa svaret tror jag nästan jag måste utveckla i ett eget inlägg…

Kommentera

