Förberedelser

Har precis gjort i ordning frukost till imorgon, och nu sitter jag och gör mina rehabövningar (har fuskat lite för många dagar…) innan jag ska skynda mig att sova. Frukosten är nämligen inte vilken frukost som helst, utan färdiga mackor och nötblandning, att ta med på väg till morgonspinning. Morgonspinning!? Hur tänkte jag där, jag som är tröttare än tröttast för tillfället? Ja jag vet inte, men det kändes som det enda sättet att få in lite träning i början av veckan. Jag vet ju att det känns bra när jag väl är där. Och så får jag testa att spinna för Sparkibaken-Tessan också, som bonus. Kl 06:00 måste jag kliva ut genom dörren, då är jag knappt vaken i vanliga fall. Gäsp…

Det här inlägget postades i planering, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

