Supermorgon

Imorgon har jag en supermorgon planerad. En gång i månaden får vi massage på jobbet, och jag brukar alltid försöka få den första tiden på morgonen, för att slippa ta för mycket tid från jobbet. Tänkte först att jag då inte skulle kunna morgonträna, men sen slog det mig – Tessans spinning är slut 07:30, och min massagetid är inte förrän 08:30. Helt perfekt, då hinner jag duscha och ta mig till kontoret för frukost, för att sen få slappa på massagebänken. Vardagslyx!

Det här inlägget postades i blandat, hälsa, spinning/cykling. Bokmärk permalänken.

Kommentera

