På Funbeat räknas bowling som träning

Det håller inte jag med om, men om vi skulle låtsas bara för sakens skull så har jag tränat två gånger idag. Yoga och bowling, och jag var faktiskt rätt grym på båda. Yogan har varit tung och jobbig senaste gångerna, men idag kände jag mig stark! Orkade mer än vanligt, vilket också fick mig att försöka lite extra på de övningar jag tycker är tunga, och i vanliga fall fuskar på. Sidoplanka, på utsträckt arm, är t ex jättetung för mina axlar, så vanligtvis går jag ner på knä, men inte idag. Det var darrigt, och jag tappade nog lite kontroll över andningen, men det funkade! Jag kan antagligen mer än jag tror…

Bowling är verkligen inget jag är bra på, men i slutet av timmen gick det ändå mycket bättre än i början. Ett par strikes fick jag till, och flera bra träffar i övrigt. Heja mig!

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i blandat, träning, yoga. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till På Funbeat räknas bowling som träning

  1. Karin skriver:

    Vad galet att bowling räknas som träning. Det tycker inte jag heller att det borde räknas som. Men bra jobbat med två träningspass på en dag i alla fall!

  2. annastei skriver:

    De har även med ”hoppa på kryckor” som träningsform… Allt där man inte ligger i soffan och äter chips verkar kunna räknas ;)

Kommentera

