BBC here I come!

Jag anmälde mig inte till Blogger Boot Camp när man kunde. Jag tänkte fundera lite på saken, och sen var det plötsligt fullt. Ärligt talat gjorde det mig inte så mycket.

Då.

Sen har jag både läst mer, och hört folk prata om det, och började ångra mig och känna mig hopplöst utanför… Jag vill ju också hänga med trevliga träningsmänniskor och träna en massa! Döm om min glädje när jag såg Sofys inlägg om att det fanns en plats ledig. Stod illa till och väntade på t-banan, men kastade mig på telefonen och bad sambo-M anmäla mig. Det lyckades – jag hann först, och platsen är min! Ses där?

Jag anmälde mig inte till Blogger Boot Camp när man kunde. Jag tänkte fundera lite på saken, och sen var det plötsligt fullt. Ärligt talat gjorde det mig inte så mycket.

Då.

Sen har jag både läst mer, och hört folk prata om det, och började ångra mig och känna mig hopplöst utanför… Jag vill ju också hänga med trevliga träningsmänniskor och träna en massa! Döm om min glädje när jag såg Sofys inlägg om att det fanns en plats ledig. Stod illa till och väntade på t-banan, men kastade mig på telefonen och bad sambo-M anmäla mig. Det lyckades – jag hann först, och platsen är min! Ses där!?

Det här inlägget postades i konvent/event. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till BBC here I come!

  1. Jenna skriver:

    Absolut ses vi där! Vad kul att du fick en plats :)

  2. Ping: 2010 i backspegeln | Egen svett luktar bäst

Kommentera

