Snabb lunch efter långsam löpning

Jag tänkte publicera bilder på ägg-gröten som jag testade att göra till lunch, men efter att jag haft i blåbär såg den verkligen alldeles för äcklig ut. Blå, geggig mat ser helt enkelt inte aptitlig ut. Som tur var smakade det bättre än det såg ut!

Har också varit ute på första löprundan sen evigheter. Tog det avsiktligt väldigt väldigt lugnt och satsade på att hålla nere pulsen – periodvis kändes det som att man hade kunnat promenera om mig, så långsamt gick det. Men jag tog mig runt ca 5 km med växelvis gång och jogging på ca 35 minuter. Klart godkänt första-pass, nu är det bara att börja jobba upp löparvanan i kroppen igen. Men det får vänta, för just nu ska jag sticka ut på landet och njuta av vårvädret!

Det här inlägget postades i kost, löpning, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

