Vecka 13

Eftersom jag (för första gången på länge) gjorde en riktig planering för förra veckans träning, känns det passande med en uppföljning:

Måndag: Vila
Tisdag: Spinning check!
Onsdag: Löpning nä, jag somnade istället…
Torsdag: SatsCorePulse check!
Fredag: Vila tog igen onsdagens löpning
Lördag: Vila
Söndag: Crosstraining check!

Med andra ord har jag genomfört veckans alla planerade pass, även om det blev lite omstuvat i schemat. Dessutom har jag varierat träningen en del, och provat två stycken för mig nya/ovanliga pass. En väl genomförd träningsvecka, helt enkelt!

Det här inlägget postades i planering, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

