Veckans träning v 14

Eftersom det gick så bra med förra veckans träning efter planeringen så tänkte jag göra likadant den här veckan. Det här är vad som gäller – en lite mer (för mig) ”vanlig” träningsvecka:

Måndag: Löpning check!
Tisdag: Morgonspinning
Onsdag: Vila
Torsdag: Shape (med Fredrik Sjöberg, som jag gillar sen tidigare)
Fredag: Morgonyoga
Lördag: Löpning (försök till ”långpass”)
Söndag: Vila alt SatsCorePulse – får se lite hur helgplanerna ser ut och vad jag känner för

Det här inlägget postades i planering, träning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Veckans träning v 14

  1. Angelica skriver:

    Hej!

    Va kul att du vill vara med och cykla på mitt första RPM-pass! Du stod faktiskt på listan av de jag tänkte fråga om de ville vara med. :)
    Dock har jag inte hittat en sal än. Hoppas på att få låna spinningsalen på sportlife.
    Jag återkommer med mer info!
    Kram!

  2. Ping: Dagen då kroppen inte riktigt ville « Egen svett luktar bäst

Kommentera

