Torsdag kväll

Torsdagskvällar är verkligen inte ett optimalt träningstillfälle för mig. Inte om jag ska komma upp och yoga kl 7 på fredagen. Synd då att ett av veckans bästa pass ligger just på torsdagar – och det så sent som klockan 19 dessutom. Shape-passet var grymt, som vanligt – både bra träning och kul underhållning! Det allra roligaste var nog trots allt när jag överraskade mig själv och helt plötsligt kunde göra yoga-rörelsen plogen under nedvarvningen/stretchen. Hur gick det till!? Kanske var det lättare när jag inte försökte gå via skulderståendet (min ständiga nemesis), men jag blev ändå så förvånad (och glad!) att jag höll på att börja skratta högt där jag låg dubbelvikt. Tack kroppen – det händer ju faktiskt saker!

Sen gick jag hem och fick pannkakor med glass och blåbär till middag, och nu ska jag duscha, och egentligen borde jag sova inom en kvart. Känns inte så troligt…

Det här inlägget postades i träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

