Namnskylt

Till Blogger Boot Camp ska alla deltagare ha en namnskylt, som man får fixa själv. Dessutom är det en tävling – snyggast namnskylt vinner! Eftersom jag haft noll inspiration har jag skjutit det på framtiden, men nu insåg jag att det faktiskt är mindre än en vecka kvar, och alltså hög tid att börja fixa. Övervägde faktiskt att beställa en namnskylt på internet, men kom fram till att det nog var lite fusk. Alltså måste jag fixa en själv. Hittills har jag kommit så här långt:

Det är ju visserligen bra att jag kommer kunna fästa min skylt på tröjan, men det känns ändå som att nånting saknas… Gaah, hjälp!

Hur går det för er andra?

Det här inlägget postades i blandat, konvent/event. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Namnskylt

  1. ÄtaTränaKämpa skriver:

    Jag har inte börjat ens! AAAH!

Kommentera

