Vila

Jag har inlett den här träningsveckan väldigt lugnt – nämligen med total vila. Dels känner jag att jag eventuellt har en infektion på gång i kroppen, och dels vill jag vara på topp till helgen, när det är dags för BBC. Har känt av både lite halsont och nästäppa de senaste dagarna, vilket gör att jag är lite på min vakt… Vill förstås inte bli sjuk alls, och speciellt inte just den här veckan! Med tanke på att jag har fem timmar träning inplanerade i helgen känns det inte så farligt att ta det lite lugnt nu heller – det kommer bli en bra träningsvecka ändå. Och under förutsättning att jag inte börjar må sämre tänkte jag dessutom få till åtminstone en löprunda och ett yogapass också…

Det här inlägget postades i vila. Bokmärk permalänken.

Kommentera

