:(

Nä, hörrni. Det verkar vara mitt öde att bli sjuk när det vankas skojiga träningsevent. Förut Best of the Best, och nu Blogger Bootcamp :(

”Jag-är-inte-helt-på-topp”-känslan byttes på vägen hem mot känslan av att nån lagt en pingisboll i min hals som var i vägen så fort jag skulle svälja. Aj. Har extremt svårt att tro att jag kommer känna mig redo för träning imorrn. Hade planerat att tvätta träningskläder och packa väskan ikväll, men jag har inte gjort något av det. Tänker nog åka dit en sväng och säga hej och kolla läget ändå, men det finns antagligen gränser för hur länge det är kul att sitta och titta på när andra tränar…

Det här inlägget postades i konvent/event, sjukdom. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till :(

  1. Ping: Förnekelse | Egen svett luktar bäst

  2. Ping: Hypokondriker? | Egen svett luktar bäst

Kommentera

