Midnattsloppet + Sats = Sant

Nästa vecka drar Midnattsloppet igång löpträning ihop med Sats (och Nike). Det blir sju onsdagskvällar med olika teman, och målet är förstås att man ska få lite bättre förutsättningar att klara just Midnattsloppet. På schemat står både korta och långa intervaller, löpstyrka och mycket annat. Träningspassen börjar dessutom från Sats Hornstull, vilket ju är nära och bra för mig. Kul med ett ”Team Stockholm Maraton” för oss som inte springer fullt så långt som en mara!

Mer information finns här.

Det här inlägget postades i inspiration, löpning. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Midnattsloppet + Sats = Sant

  1. Angelica skriver:

    Va roligt! Jag ska också gå! Vilken grupp är du i?
    Jag ska köra 50-55.

    • annastei skriver:

      Jag är anmäld till startgruppen på 56-60 min, så jag tänkte köra i <60 min-gruppen, åtminstone till att börja med…

  2. carro skriver:

    Kul du ska också dit. Kan vi ju träna i samma grupp:D

  3. Ping: Det är mycket nu « Egen svett luktar bäst

Kommentera

