Det är mycket nu

Det är mycket nu. Och det är mycket roligt nu, så jag klagar egentligen inte, men… det finns ändå gränser för hur mycket jag hinner och orkar med. Och när tiden inte räcker så blir det ibland just träningen den inte räcker till för. Imorgon har jag fått plats på ett kinesis-pass på Sats som jag sett fram emot mycket, men jag måste nog inse att det inte kommer hinnas med. För mycket annat som måste göras. Och på torsdag blir det ingen SatsX, för då måste jag tvätta och packa. Buhu… jag som dessutom känner på mig att jag skulle må bra av att få ur mig lite energi, och låta huvudet slappa lite. Tur att det är första löpträningen inför Midnattsloppet på onsdag – den tänker jag i alla fall inte missa!

På fredag flyger jag till Barcelona för lite turistande och konfererande. Det finns gym på hotellet, och jag hoppas dessutom på nån löptur i lite sann vårvärme. Träningskläderna ska definitivt med!

Det här inlägget postades i blandat, planering, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

