Träna? På semestern!?

– Är du galen??

Det var ungefär den reaktion jag fick när jag förklarade för mina kollegor att jag givetvis tänkte ta med träningskläderna när vi åker på kombinerad semester/konferens. Jag är inte det minsta sugen på att ta semester från träningen – tvärtom! Det är ju när man har lite extra tid över som man kan se till att träningen verkligen blir av! Och ja, jag tänker turista och hänga med mina kollegor också, men jag vet att om jag får till en löprunda och ett gympass så kommer jag må så mycket bättre. Och när det är långa konferensdagar med mycket stillasittande passar det nog fint att låta kroppen jobba lite också, så det inte bara är huvudet som blir trött. Vi har visserligen ett rätt fullspäckat schema, så jag vet inte ens om jag kommer hinna träna – men jag ska försöka!

Det här inlägget postades i planering, träning. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Träna? På semestern!?

  1. Magnus Hult skriver:

    När vi var på konferens med jobbet (Vaxholm tror jag det var) så var vi tre stycken som sprang tio varv runt kastellet där. Konferens och träning funkar utmärkt tillsammans.

  2. emliscious skriver:

    på semestern har massa tid att träna =) körde typ 2 pass om dagen hea förra sommaren!! lovely!!

  3. Ping: Tillbaka « Egen svett luktar bäst

Kommentera

