Veckans träning v 19

Den här veckan blir det en hel del mer träning än de senaste veckorna, vilket känns helt i sin ordning. Dessutom är jag taggad inför ungefär vartenda pass, eftersom det är mycket som är nytt eller ovanligt. Ingen vanlig rutin-träningsvecka här inte… Det som känns osäkert i planeringen är måndag och fredag. Måndag, för att jag kanske, om jag känner för det, skulle kunna få till ett löppass. Fredag, för att det passet ligger mitt på dagen, och kanske krockar om man vill försöka hitta på nåt annat på sin lediga dag. Men så här tänker jag mig det hela:

Måndag: Vila
Tisdag: Kinesis (aldrig testat förr)
Onsdag: Löpträning inför Midnattsloppet
Torsdag: Vila
Fredag: Crosstraining (förhoppningsvis med sambo-M som sällskap)
Lördag: Löpning (långpass)
Söndag: RPM (med Angelica som instruktör!)

Det här inlägget postades i planering, träning. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Veckans träning v 19

  1. Ursula skriver:

    Så trevligt, då ses vi både på onsdag och söndag!
    Jag har också lagt in Torsdag som vilodag, vis efter tidigare Löpträningspass… :)

  2. Petra skriver:

    Hej,
    hur var kinesis? Har tänkt att prova det på Sats (Malmö).

  3. annastei skriver:

    Det var bra, klart värt att testa! Skrev just ett separat inlägg om passet :)

  4. Ping: Välförtjänt vila « Egen svett luktar bäst

Kommentera

