Träne?

Så här kan det visst gå när jag inte planerat min träning ordentligt, utan bara tänkt att jag borde träna nåt på tisdagen, men inte riktigt kommit på vad. Plötsligt var det kvällssol på en balkong med trevligt sällskap, och så satt jag där med öl och chips. Jag tänker Balans i livet och jag tänker kolhydratsladdning inför morgondagens löpning, och sen pratar vi inte mer om det helt enkelt.

(Jag ber om ursäkt för det dåliga försöket till gotländska i rubriken, och hoppas att jag inte åker på spö av Ursula för det…)

Det här inlägget postades i blandat, hälsa, vila. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Träne?

  1. Tove skriver:

    okey då, vi måste inte prata mer om det! men önskar dig en skön löpning i morgon :)

  2. Ursula skriver:

    Haha, ingen fara!
    ”Träne?” är ett mycket bra och användbart uttryck :)

Kommentera

