Vadå Vårruset?

Jag börjar känna att jag missat nåt i min löpträning (förutom att jag bara sprang en gång förra veckan då…) Jag ska visst springa Vårruset om en vecka. På något sätt har jag varit mer inriktad på att klara milen i slutet av sommaren, men jag ska alltså kunna springa 5 km också? Just nu har jag ingen koll alls på vilket tempo jag ska satsa på. Och borde jag inte hunnit springa lite mer intervaller först? Tränat på backar, så jag slipper dö i dem? Om bara det var några fler veckor kvar… Den enda riktiga plan jag har är att vila dagarna innan, men jag måste nog få in lite kvalitetspass innan dess. Mitt mål har ju varit att klara 5 km på 30 min, men jag har faktiskt ingen koll på hur jag ligger till. Kanske bara att få in ett 6 min-tempo och tuta och köra, och se vad som händer? Hjälp, jag känner mig helt lost…

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i löpning, planering. Bokmärk permalänken.

Kommentera

