Imorgon är det Vårruset

Jag har fortfarande inte sprungit på nästan två veckor. Däremot har jag ätit pasta till middag, och fixat lunchlåda till imorgon, trots att jag egentligen fattar att man inte behöver kolhydratladda för 5 km. Men det kan ju inte skada liksom. Och trots att jag oftast inte springer med musik eller liknande i öronen håller jag på att ladda Ipoden. Jag har lagt över lite podradio från sverigesradio.se, och tänker att jag i alla fall vill ha möjligheten att bli distraherad om jag känner för det. För jo, jag tror det kommer bli jobbigt, och då tror jag det kan hjälpa att springa och fnissa lite åt På minuten eller Tankesmedjan. I övrigt hoppas jag mest på lika fint väder som idag, på god och trevlig picknick efteråt, och att det åtminstone till viss del fungerar att vila sig i form… Och så hoppas jag förstås på endorfiner!

Det här inlägget postades i konvent/event, löpning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

