Onda ben

Jag tog mig ut och sprang en sväng idag också, även om det inte blev med Midnattslopps-gruppen. 4.5 lugna kilometrar där jag försökte fokusera på tekniken. Tyvärr har jag känt av benhinnorna lite den senaste tiden, och det gjorde jag idag med. Fick en ordentlig benmassage igår som bl a gick över benhinnorna, så nu är jag helt öm, och efter dagens runda gjorde det faktiskt ondare än vanligt. Det är liksom ömt både i benhinnan och ut i vaden, och känns lite stelt upp mot knävecket. Aj aj aj, inte bra alls… Ska köra lite med linimentet vi fick från Holistic och se om det hjälper. Verkligen inte läge att bli skadad nu ju!

Det här inlägget postades i löpning, skada/rehab, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

