Morgonyoga på förmiddagen

Ja, för kl 11 är väl inte riktigt det man brukar kalla för morgonträning… Men efter en sovmorgon, en skype-dejt och en macka hade klockan hunnit bli så mycket. Jag är gräsänka ett tag, och tänkte passa på att utnyttja det för lite hemma-yoga. Jag är i allmänhet dålig på att träna hemma – tycker det är svårt att hitta fokus, och just vad det gäller yoga skyller jag åtminstone lite på min sambo. Tror jag skulle ha svårt att hitta lugnet om det kändes som att han satt i rummet bredvid och väntade på att jag skulle bli klar.

Idag blev det i alla fall av! Hade ingen riktig plan, och kom av mig ibland och visste inte vad jag skulle göra. Insåg efter en stund att jag helt glömt bort krigarpositionerna när jag körde stående, t ex. Men jag körde på, och blev glatt överraskad när jag insåg att jag hållt på i åtminstone 40 minuter. Ska försöka få till några fler pass innan M kommer hem, kanske med hjälp av min yoga-dvd. Ett morgonpass innan jobbet vore säkert grymt, men då måste det förstås bli ett lite tidigare morgonpass än idag…

Följde upp med fantastisk frukost, bl a bestående av melon, hallon, jordgubbar, fil och bovetecrunch. Mums!

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i träning, yoga. Bokmärk permalänken.

Kommentera

