Vardagsmotion + yoga

Ca 12 km cykling har det blivit idag, och det känns lite i rumpan när jag sätter mig på sadeln. Imorgon skulle jag nog egentligen helst åka kommunalt, men jag tänkte inleda dagen ute på Djurgården, och då känns det smidigast att cykla dit ändå. Jag ska nämligen äntligen göra slag i saken och komma iväg på uteyoga med World Class. Hoppas på ett härligt pass och fint väder, men det är nog läge att krypa till sängs nu, om jag ska komma upp i tid…

Imorgon är sista passet i juni, men i augusti kommer det komma fler tider. Håll utkik här för info och anmälan.

Det här inlägget postades i planering, spinning/cykling. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vardagsmotion + yoga

  1. Ping: Bästa starten! « Egen svett luktar bäst

Kommentera

