Midsommar, summering

Tillbaka i vardagen efter en midsommarhelg som kändes oändligt lång och avslappnande. Jag har åkt båt, ätit sillunch, grillat, druckit rosévin och fått sjukt många myggbett. Precis som det ska vara, med andra ord. Dessutom packade jag ju med mig löparkläder, och de kom till användning på midsommaraftons förmiddag. Själv var jag inte superpeppad, det ska erkännas, men med två entusiastiska kompisar var det bara att hänga på. Vi joggade oss fram i kringelikrokar över Husarö, och fick ihop ca 5 km i gassande sol. Nånstans i mitten pausade vi för lite armhävningar, och på slutet blev det lite spurt uppför en lång backe (fast här var jag riktigt trött och fuskade lite…) När vi kom tillbaka till husest var planen att köra lite bålstyrka, men det blev väldigt kort och ofokuserat. Men vadå – 5 km är inte så illa pinkat ändå, och jag väljer att skylla på värmen och att jag knappt hann äta innan passet. Och dessutom är det väl de jobbiga passen man blir starkare av?

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i blandat, löpning, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

