I påsen

Kajsa knee tights, Alice stripe racerback och Alice Singlet. Bildkollage från Röhnisch.

Kan man bli annat än träningssugen, med så här fina, nya plagg i träningsgarderoben? Jag tror inte det. Bilden är visserligen lite missvisande: det randiga linnet köpte jag i gult, och det andra linnet i svart, men i Röhnisch webbutik finns inte bild på alla varianter. Byxorna var fantastiskt sköna och snygga, det randiga linnet har jag dreglat över sen det kom, och ett svart linne tyckte jag ändå kunde få slinka med i påsen… Och allt detta köpte jag för 550 futtiga kronor. Som hittat!

Fast egentligen var jag sugen på det randiga linnet i grönt, men det fanns inte inne. Provade det gula bara för att kolla storleken, men så var det så fint att jag var tvungen att köpa. Men i webbshopen finns det gröna… Betyder det att jag borde beställa ett till? :D

Det här inlägget postades i inspiration, träningskläder. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till I påsen

  1. Daniel skriver:

    Anna är en polkagris! :D

  2. Åsa skriver:

    Snyggt! :)

    OCH Trevlig helg!

  3. soffan skriver:

    Ja, det betyder det absolut :).

  4. Ping: Craft-rea « Egen svett luktar bäst

  5. Träningsglädje skriver:

    supersnyggt ju. nu när alla andra shoppat det vill ju jag också… haha. superfina färger ihop, lite som godis!! :)

  6. Ping: 2010 i backspegeln | Egen svett luktar bäst

Kommentera

