Avundsjuk

Förresten blev jag helt vansinnigt avundsjuk efter att ha pratat med min kompis S här om dagen. S och jag har känt varandra länge, men hon hör inte till de vänner jag brukar träna med. Hon dansar visserligen en hel del, men är inte typen som går på gym, löptränar eller så där. Hennes intresse är att dansa, inte att träna, helt enkelt. Nu visar det sig att hon – sen en kollega nämnt att hon skulle dit – har anmält sig till SAFE träningsresa, bara sådär! Fubb och fusk, dit vill ju jaaaaag! Slappa på Cypern samtidigt som man får träna en massa roliga saker, med grymma instruktörer (fantastiska Helene, som jag yogat för en himla massa gånger, står t ex med – även om jag hört ryktas att hon inte ska dit ändå). Och här sitter jag med sex veckor ledigt och egentligen ingenting planerat. Tyvärr kan jag inte flytta min semester heller – när träningsresan är kommer jag precis ha börjat på nytt jobb, och jag tror inte det blir så poppis om jag försvinner på en gång. Tyyypiskt!

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i blandat, konvent/event, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

