Bloggtystnad

Det är lite tunt med bloggandet här nu, det är jag fullt medveten om, och det finns det väl flera anledningar till. Som tur är tränar jag mer än jag bloggar, åtminstone. Sen senast har jag bl a gjort comeback på ett afro-pass, och klarat koreografin förvånansvärt bra, trots att det var så länge sen senast. Desutom var jag och klättrade i helgen, för andra gången någonsin. Det var kul och gick riktigt bra – dvs så länge kroppen orkade, sen blev jag snabbt alldeles skakig, och musklerna vägrade lyda. Följde upp med att testa BodyBalance för första gången (förutom det korta smakprovet på Les Mills-kvällen), och jag gillade det faktiskt! Tyckte dessutom instruktören var riktigt bra, så det kan nog bli fler pass under hösten.

Utöver det har jag fokuserat lite för lite på helgens Midnattslopp, men bestämt mig för att mer eller mindre strunta i mitt mål på 60 minuter. I dagsläget ska jag försöka vara jäkligt nöjd bara jag springer en mil – oavsett hur lång tid det tar!

Om annastei

www.sexy.xwgog.website --- young girls for sex meeting soft things waiting for you here.
Det här inlägget postades i blandat, träning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

