Vardag

Imorgon blir det vardag för mig igen, efter sex veckors ledighet. Jag älskar ju egentligen att ha rutiner och (ett visst mått av) vardag, men just nu känns det ganska konstigt. Dessutom ska jag få en helt ny vardag, på ett helt nytt jobb, så lite nervöst är det ju. Ingen träningsplanering har jag heller – jag räknar med att det kommer bli lite rörigt i början, och tänkte satsa på icke-tidsberoende träning på kvällarna (typ löpning/cykling/gym) åtminstone i början. Men sen, sen ska jag sätta mig med höstschemat och planera in lämpliga klasser för både morgon-, lunch- och kvällsträning. Jag tror på en grym träningshöst!

Det här inlägget postades i blandat, planering. Bokmärk permalänken.

Kommentera

