Att ge sig själv en andra chans

Jag vet inte hur ni brukar reagera vid deadlines, men jag tänker ofta ”om bara”. Om bara jag haft en vecka till att plugga inför tentan. Om bara jag sprungit några fler intervallpass innan loppet. Om bara om bara om bara.

Nu gick ju lördagens lopp riktigt bra, men jag passade ändå på att ge mig själv en andra chans – redan för några veckor sedan. Om tre veckor får jag nämligen en ny chans att persa på milen, i och med att jag anmält mig till Tjejmilen. Till dess borde jag ju hinna springa de där passen jag inte sprang inför Midnattsloppet, tänker jag…

Det här inlägget postades i konvent/event, löpning, planering. Bokmärk permalänken.

Kommentera

