Jag har köpt racer!

Äntligen gjorde jag slag i saken och köpte mig en ny leksak. Den relativt billiga Scott Speedster Contessa som jag siktat in mig på fanns förstås inte i rätt storlek, så det fick bli en lite dyrare istället. Det var väl inte helt enligt plan, och jag kommer få leva på linser resten av månaden, men nu har jag i alla fall en snygg racer med flaskhållare och flaska, lampor, och ny hjälm. Nu gäller det bara att cykla jäkligt mycket, så jag får valuta för pengarna! :)

Specialized Dolce Elite Triple

Det här inlägget postades i spinning/cykling, träningsprylar. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jag har köpt racer!

  1. Ursula skriver:

    Åååh, såg just den i Cyklotekets reklamblad som kom idag… Så snygg – VILL HA!!! =)
    Grattis, tror du gjort ett riktigt bra köp!

  2. annastei skriver:

    Ursula, jag hade inte kikat på den här modellen innan och har inte heller lyckats hitta den på Cyklotekets hemsida efteråt, men jag är nöjd! Köp en, så kan vi cykla tillsammans sen! :)

  3. Angelica skriver:

    Vad kostade den? Och hade de andra racers med?

  4. annastei skriver:

    Angelica, de har en massa racers, och just nu är det ju rea, men det finns risk att det är lite slutsålt för tillfället. Jag var där på VIP-kväll när rean började, och då verkade de slå alla säljrekord. Min kostade 13000 ordinarie pris, men jag tror jag fick den för 9700. Dra till västberga och kika och prata med dem, du har ju också nära!

  5. Ping: 2010 i backspegeln | Egen svett luktar bäst

Kommentera

