Spring Topploppet med mig!

Om du tyckte Topploppet som jag skrev om igår lät kul, så är det klart du vill vara med och springa! Jag kommer (precis som några andra bloggare) att dra ihop ett blogglag som deltar i loppet, och vill du ha lite extra pepp och en extra sporre att ställa upp så ska du förstås vara med i Team Egen svett luktar bäst! Det spelar ingen roll om du tänker springa milen så snabbt du kan, promenera 5 km, eller vad som helst däremellan – alla är välkomna och kan vara med i laget!

Anmälan kostar 295 kronor, och då ingår (från nu) fyra träningkvällar med löpcoach Caroline Kullberg, en goodiebag, och självklart medalj efter målgång. Blir vi minst sex personer får vi även en picknickkorg att dela på efter loppet. Loppet är öppet för både killar och tjejer i alla åldrar, och går i Hagaparken i Stockholm den 2 oktober. Maila mig på egen.svett.luktar.bast [snabela] gmail.com och skriv ditt namn, adress, personnummer och vilken distans du vill anmäla dig till (5 eller 10 km), så vidarebefordrar jag uppgifterna till Topphälsa som arrangerar loppet. Sista dag att anmäla sig är den 6 september!

Det här inlägget postades i konvent/event, löpning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Spring Topploppet med mig!

  1. Ping: Glöm inte… « Egen svett luktar bäst

Kommentera

