Inbillnings-sjuk?

Typiskt, just när jag tänkte börja göra mig iordning för att sticka ut och springa så känner jag av ett vagt litet rasp i halsen. Kanske bara inbillning, men med tanke på hur många som är sjuka just nu så tar jag nog hellre det säkra före det osäkra. Kroppen är ganska trött också, och jag har brutal träningsvärk i benen, så det får bli en promenad istället.

Det här inlägget postades i sjukdom, vila. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Inbillnings-sjuk?

  1. Ping: Abstinens och träningsvärk « Egen svett luktar bäst

Kommentera

