Snurrigt

Igår tror jag jag slog nån slags rekord i förvirring. På morgonen packade jag träningsväskan, och skulle förstås ha med mig pulsklockan. Själva pulsbandet hängde på tork över badkaret, men jag kunde för mitt liv inte hitta klockan och sändaren. Letade en stund, men gav upp, tänkte att jag kanske glömt dem på jobbet (och höll tummarna för att de inte blivit kvar i omklädningsrummet på Sats…). Väl på jobbet skulle jag plocka upp något annat ur väskan, och hittade direkt klocka plus sändare, som bara råkat hamna i ett annat fack än de brukar, där jag tydligen inte letat. Wohoo! Gick iväg till kvällens shape-pass, bytte om, och… kunde inte hitta pulsbandet. Suck! Inte mycket annat att göra än att träna utan pulsklocka, och när jag kom hem hittade jag förstås pulsbandet på golvet där jag packat väskan. Måste ha blivit kvar när jag – i ett sista försök att hitta klockan på morgonen – rev upp allt ur väskan och la tillbaka det igen. Klantigt, klantigt… Tur att det gick bra att träna utan pulsklocka också, även om jag kände mig lite naken…

Det här inlägget postades i blandat, träning. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Snurrigt

  1. Ellen skriver:

    Åh, så där blir det ofta tycker jag. När jag packar när jag är stressad är det alltid nåt jag glömmer… Egentligen borde man packa träningsväskan kvällen innan, men då är jag alltid för trött…

    • annastei skriver:

      Att packa kvällen innan är absolut det bästa, men jag håller med… När jag kommer på det när jag ska gå och lägga mig är jag ju inte sugen på att packa nån väska, då är jag ju trött och vill sova…

Kommentera

