Stavgång

Inför Halvvasan tänkte jag som sagt köra lite stavgång, och nu har jag precis varit iväg och köpt mig ett par stavar. Det blev en enkel modell från Stadiums egna märke SOC, men jag tror de duger alldeles ypperligt. Lämpligt nog har jag ett par timmar över i helgens schema nu, och solen skiner ute, så det blir en premiärtur på en gång!

Det här inlägget postades i längdskidor, träning. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Stavgång

  1. Ping: 2010 i backspegeln | Egen svett luktar bäst

Kommentera

