Kaffe och alvedon

Det är vad jag sätter mitt hopp till idag. Har haft tilltagande halsont sen igår kväll, men lyckades åtminstone ta ordentlig sovmorgon, så jag känner mig lite piggare nu. Men huvudet och kroppen är inte överens – huvudet vill ut i det strålande höstvädret, medan kroppen bara vill ligga kvar i soffan. Tror att jag ska muta huvudet med att få planera lite mer inför klassikerloppen, och så får kroppen vinna för idag…

Det här inlägget postades i sjukdom. Bokmärk permalänken.

Kommentera

