Grattis Tessan!

Jag är vanligtvis inte så intresserad av sportresultat – jag föredrar att träna själv, istället för att titta på när andra svettas (och därifrån härstammar faktiskt namnet på bloggen…) Nu när jag precis börjat simma tycker jag ändå att det är lite kul med världscupen på Eriksdalsbadet (förutom att jag är lite sur för att de stängt bassängen för mig, förstås), och har hållt lite koll på resultaten i helgen. Många av svenskarna har lyckats bra – men speciellt Therese Alshammar, som igår satte nytt svenskt rekord på 100 meter fjäril, och som idag tog hem vinsten i damernas världscup. Grattis!

Det här inlägget postades i simning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

